Nieuwspoort Seminarreeks ‘De Juridische Overheid 2018’

Dit voorjaar start bij het Haags Congres Bureau op 23 maart de Nieuwspoort Seminarreeks ‘De Juridische Overheid 2018’. In 4 compacte seminars worden overheidsjuristen en juridisch adviseurs weer op de hoogte gesteld van de actuele stand van zaken van de Omgevingswet, de Aanbestedingswet, de AVG en de Wob/Woo. De reeks wordt zeer goed beoordeeld door de deelnemers en werd voorheen georganiseerd samen met Binnenlands Bestuur.

Sprekers zijn Ard Jan Dunnik (Coupry) Jan van der Grinten en Jutta Wijmans (Kennedy van der Laan), Matthijs Mutsaers (Nysingh) en Rut Molenaar (Stibbe).

Zie voor het actuele programma en het inschrijfformulier: www.haagscongresbureau.nl/congressen

Leden van onze vereniging krijgen korting op de inschrijfkosten voor deelname aan de reeks. U betaalt als lid 995,- euro (ipv 1.095,- euro) exclusief BTW, voor deelname aan de gehele reeks van 4 seminars, inclusief lunches, consumpties, presentaties en een afsluitende borrel na het laatste seminar. Om van de korting gebruik te maken vult u bij het vakje ‘Opmerkingen’ op het inschrijfformulier in ‘lid JuristenRijk’.